divendres, 25 de desembre del 2009

Síntesi final

El primer semestre ja s'ha acabat i encara recordo el primer dia de classe de Tic. Vaig sortir una mica sorpresa de classe, ja que vaig observar la quantitat de coses que havíem de fer a la assignatura i no sabia ni com fer-ho! Quan em vaig fer el bloc, no sabia quin títol posar, ni tan sols com penjar alguna cosa, però a poc a poc i els primers dies amb l'ajuda dels companys vaig anar aprenent ràpidament. En general, estic satisfeta amb el meu bloc encara que he de reconèixer que no m'agrada molt estar sempre pendent del bloc, però m'agrada tenir tot amb una bona presentació i que la gent pugui gaudir de les coses que penjo al bloc.
Ara que ja s'acaba aquest semestre, el que em queda de l'assignatura és totes les coses que he après i no ha sigut tan difícil, només cal esforçar-se una mica!

Vull destacar dos activitats que hem fet a classe:

  • La primera activitat i la que més em va agradar va ser la de Jclic, que és un conjunt d'aplicacions informàtiques que serveixen per realitzar diversos tipus d'activitats educatives com per exemple puzles, trencaclosques, exercicis de text, associacions... Aquesta activitat amb JClic em va agradar moltíssim perquè em recordava a quan jo era petita que el feia utilitzar a l'escola i penso que és una eina molt important perquè els nens també aprenen molt amb aquests exercicis i encara que es pensin que no estan fent res perquè estan a ordinadors, també aprenen d'una manera més inconscient, ja que es diverteixen a la mateixa hora que aprenen.

  • La segona activitat que també em va agradar va ser la de Gimp, que és un editor d'imatges lliure de l'estil de Photoshop que té la particularitat que es pot posar en català. Aquesta activitat em va agradar perquè vaig aprendre a utilitzar aquest programa i em vaig quedar sorpresa de les coses que es podien fer i jo no sabia com per exemple treure un element de la imatge amb tanta facilitat sense que es noti que hem modificat alguna cosa. Em va semblar interessant per aquest motiu i moltes vegades he fet servir aquest programa per editar alguna fotografia.
    En aquesta activitat vam aprendre a treure un element de la imatge, a ampliar una imatge, a reduir el nombre de pixels, etc.
Com a conclusió, encara que vaig començar una mica amb por, m'ha agradat molt aprendre a fer servir un bloc i compartir amb tots els companys tot el que hem fet a classe. He après a utilitzar diferents eines informàtiques que no sabia ni que existien i a poc a poc he anat tirant del bloc, però se que encara em queda molt per aprendre. En general, estic satisfeta amb aquesta assignatura i amb el meu bloc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada